top of page

Red VS Lucifer (serial nou)


Cand credeam ca le-am vazut pe toate... Amazon .. da.. acel Amazon, celebrul site de comert online deschide in forta un propriul departament de facut filme.. seriale mai ales pe care le face streaming online pe propiul site. Netflix, sase-sase, competitia iti bate in geam.. sau in ferestrele de Chrome.. si se pare ca e destul de serioasa. Dupa ce in 2014 a scos seria Bosch, (si nu.. nu e legat de firma germana) un serial politist.. care a fost peste mediu, bunicel chiar, anul acesta incepe in forta cu Lucifer. Au mai scos seriale, "Amazon Original series" cum le zic ei.. dar nu m-au interesat in mod deobsebit.

Enter the Devil himself, Lucifer Morningstar ("God given name", am zambit la replica asta)... este adus pe ecran de Tom Ellis, nume care nu imi spune absolut nimic (pentru ca nu a prea a jucat in nimic notabil), cu un sarmant accent de englez, manierat, glumet, cu un trup de inger si zambet diavolic. Isi joaca rolul foarte bine, aducand o versiune classica si romantica a diavolului pe ecran. O sa topeasca ceva inimi de fatuce, sunt sigur.

Chloe Dancer (Lauren German), o alta actrita aproape necunoscuta, dar "sexy as hell" (pun intended) este the main female actor, "partenerul" de voie sau de nevoie a lui Lucifer A mai jucat in Chigaco Fire, and Hawaii Five-O, dar eu nu am remarcat-o pentru nu urmaresc acele serii. Fatuca isi face treaba, este rezistenta la fermecele diavolului, si nu pare atrasa de el, ceea ce e interesant daca nu putin previzibil, oricum scenele in care apar cei doi au o chimie buna, glumele intra si dialogul este bun.. chiar foarte bun.

WARNING! MILD SPOILERS AHEAD!

Premiza seriei este destul de simpla Lucifer a fugit din Iad de plictiseala, oarecum saturat sa distruga si sa tortureze suflete, incearca ceva nou... Detine un club high class numit "LUX" in Los Angeles unde ajunge sa colaboreze pentru elucidarea unei crime cu detectivul Chloe Dancer. Atras de inocenta si rezistenta la farmecele lui.. da.. Lucifer are "darul" de a face aproape pe oricine sa spuna ceea se simt, indiferent de situatie, ceea este sarmant, comic si la indemana daca ai de interogat pe cineva, nu?

Mi se pare interesant ca nu se acunde deloc si chiar spune ca este nemuritor si diavolul in persoana... insa situatiile in care o spune si zambetul pervers din coltul gurii cand o spune face pe cei din jur sa nu il creada.

Imi aduce, pe undeva, aminte de filmul "Bedazzled"(2000) in care Elizabeth Hurley a jucat la perfectie rolul unei diavolite seducatoare si malefice. Si totusi naturaletea actorilor si dialogul incredibil de bun mi-au trezit interestul. Daca si restul sezonului o sa fie la fel de bun.. Amazon are o serie hit in buzunar. Ah da.. si am uitat... soundtrackul.. oh da, este "bestial" si se lipeste de zambetele seducatoare si vocile actorilor completand in mod placut seria.

Nota mea 8,5/10 pentru episodul pilot.

Daca va place ce ati citit.. follow me on Facebook page here pentru mai multe trailere, filme, review, barfa si chestii care mi se pare interesante. Vizionare placuta!

  • Facebook Social Icon
Featured Review
Tag Cloud
No tags yet.
bottom of page